Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Свистунов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Свистунов В. Н. Совершенствование методического обеспечения дисциплин, изучающих взаимодействие пути и подвижного состава [Електронний ресурс] / В. Н. Свистунов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 66-68 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_19
| 2. |
Свистунов В. А. Інтелектуальні системи керування з багаторівневим перетворенням інформації на авіаційному підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Свистунов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 10. - С. 219–222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_10_42 Наведено результати аналізу структурної схеми інтелектуальної системи керування підприємством та її підсистеми перетворення інформації. Визначено призначення метрик, що характеризують стан процесів та проектів служби ІТ підприємства, та наведено вимоги до метрик. Використано провідні міжнародні методології керування службою ІТ підприємства: ITIL, RUP та COBIT. Визначено задачі, що потребують розв'язання у ході створення інтелектуальної системи керування підприємством. Відзначено необхідність побудови зв'язків між метриками, необхідність розташування метрик за різними рівнями та необхідність виконання системою функцій прогнозування.
| 3. |
Свистунов В. М. Наукове обгрунтування заходів безпеки праці [Електронний ресурс] / В. М. Свистунов, В. В. Юрченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 37. - С. 184-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_37_34
| 4. |
Свистунов В. М. Транспортные характеристики туннельных гетероструктур: переход от квантового к классическому пределу [Електронний ресурс] / В. М. Свистунов, И. В. Бойло, М. А. Белоголовский // Физика низких температур. - 2012. - Т. 38, № 4. - С. 440-445. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2012_38_4_14
|
|
|